lunes, 1 de diciembre de 2008

Pels puestus #12: resultats garantits


Cathay Pacific tingué a bé tornar-me la maleta amb una cinta deteriorada, i això em donà l'oportunitat de conèixer un comerç insòlit, el que és potser l'únic que es dedica a la reparació de maletes i similars que es pot trobar en tot París. La reparació instantània em valgué una espera de cinc minuts, que vaig dedicar a badar pel reduït espai del taulell. A mà dreta, en un expositor, vaig trobar la perla de la foto.

Un producte per a enllustrar sabates amb un nom remarcable. D'entrada amb aquest nom no tinc cap ganes de conèixer la composició del betum ni com l'han obtingut. En tinc prou amb la seguretat que els resultats estan garantits.

3 comentarios:

Anónimo dijo...

jajajajajajaja... ya ves!!! Es verdad que es mejor no saber la composición ...total, si funciona!!!

K

Dani dijo...

qué retro! mola mazón

Anónimo dijo...

Boníssim! Pels puestus rules!!!

:-)